Cornelia Andersson

I say take me out

Kategori: Foton


Jag är i allmänhet lite less. Med lite menar jag mycket. Hela världen ska vara full att ungdomar och man ska vara en av dem. Man ska vara som dem och man ska vara ibland dem. Och vi är så jävla omogna, fega och jag hatar oss. Jag vill bara vara mogen och rak, och jag vill att de runt mig kan vara likadana. Jag orkar inte, seriöst. Vafan. ÅH! Jävla jävlarna jävlas. Sedan är jag inte så less just nu för jag ändrade mig när jag kom på att jag ska med Ida Rikard och Bea och kolla på Harry Potter på bio klockan halv nio. För mig blir det väl mest att titta på Rupert. Ginger-addict som jag är, Rupert-addict snarare, och det var så jävla länge sedan. JAg är väldigt uppspelt, bara någon timma kvar nu. Jag kommer dö. Mumsmumsmumsmumsmums
.

Coco-Cornelia på balen 2009. Ser lagom missnöjd ut osv. Det var jag inte.

.

Jaaa jag vet bilder på mig och Elmer old osv MEN det jag ville visa var pytteArvid och luggmathilda utan piercingar i bakgrunden! KOOLLAA värsta grejen! Face på mig btw. haha LAWL
Här är då alltså jag Rikard och Ida. Finfint. Från vintern 2009. Det här är Idas dator, många fina bilder på den. Exempel:
    
.
   (någon mer än jag som tycker jag var otroligt mycket större när jag åt p-piller? Ser ju... konstigt ut. Eller? Jag tyckere iaf)

Poopy-eyes (MÅSTE komma ihåg vem det var som sa det. Hysteriskt kul)

PUSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!
.

Kommentarer

  • ida säger:

    hiihiiiiiiii underbarttttttttttt !!!!!!!!!!!!!!

    ååh matilda då! Vilken skillnad :O haha



    Jag gillar sista bilden. Jag gillar att Mathilda är med oss, att Klara är ett huvud och att Bea är på toa. Jag gillar att du har fotat och att Rikard kör Zoolander.



    vilket fantastiskt inlägg.



    Hp på måndag! taggggga



    <3

    2010-11-21 | 14:16:23
    Bloggadress: http://isislilithstorm.blogg.se/
  • PytteArvid´? säger:

    Det känns lite som att jag stirrar ganska intensvt på Elmers rumpa.

    2010-11-22 | 09:47:45
  • cornelia säger:

    Ja arvid sluta upp me det

    2010-11-22 | 10:09:55

Kommentera inlägget här: