Cornelia Andersson

Jag är glad med kexchoklad

Kategori: Foton

Tack alla fina söta vänner som skriver att jag är snygg, det värmer ska ni veta! Kramar till er, och ett litet fjortishjärta <3
.
Igår var jag på Cleos releasfest, jag tänkte visa er min snygga outfit faktiskt. Känns lite väl ~populär bloggerska~ med alla dessa outfitinlägg och fjortishjärtan men ni får helt enkelt stå ut.
.
.
.
.
Det är en klänning från Gina Tricot. Då det inte riktigt är min stil, för jag är ju så otroligt midgårdsestet i stilen mmmmhm, så sydde jag fast en knapp i mitten av kjolen så att det blir en byxdress istället. Det ser skitfult ut på bilderna där men det är coolt i verkligeheten, lovar. Den vitblåprickiga är en blus från H&M. Jag älskar den. Seriöst, jag såg den i affären och stannade och stirrade och blev kär. Det har aldrig hänt mig med ett klädesplagg förut. Men den är något speciellt.
.
.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: