Cornelia Andersson

Jävla Fronter

Kategori: Foton

Jag hade lämnat in mina porträtt till en uppgift på fotot, right, men de låg inte i lärarnas mapp. Inge någon av dem. Detta är ju helt bortom för jag HAR lämnat in´porträtten, det har jag. Jag hatar Fronter. För även när lärarna, som de nu har, får veta att jag lämnade in dem men att det var fucking Fronters fel kommer de ändå ha kvar den där känslan av att jag inte anstränger mig som de fick när de såg att fotona inte låg i deras mappar. Och ÅH, jag anstränger mig ju verkligen och så bara blire skit. GAH! Och dessutom höll min katt mig vaken hela måndag natt så jag höll på att bli jätte förkyld och då stannade jag hemma på tisdagen för att inte bli förkyld i flera veckor. Gissa vad vi har på tisdagar? Foto kanske? Ja, fucking foto. Det hade varit ganska bra att vara med där, för att inte tala om roligare än att vara hemma. GOD, det känns så jävla ovärt just nu. !!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: