Cornelia Andersson

Mad cup-cake skills

Kategori: Foton

.
Igår var muffin/utklädnadskväll i Brännland. Jag drog på mig hängselbrallor, en kepa bakochfram och en stor skjorta och var därme utklädd till ganska många saker. Fordonselev, rörmokare, bonde, you name it. I vilket fall gjorde vi en massa cup-cakes (som i princip blev muffins) och det var väldigt roligt. Bilderbilderbilder
.
.
Det där var alla våra muffins. Inte få.
.
.
Moa dansar
.
.
.
.
.
.
Idas finfina muffins!
.
.
.
Där är mina. Brydde mig inte hur de såg ut alls utan försökte he så mycket socker som det bara gick på varje muffin, ifall det satt någon och dömde mig lite tyst eftersom de är så otroligt... ogenomtänkt gjorda
.

Kommentarer

  • krille säger:

    men ah! så gott och fint och gott!

    2010-11-01 | 20:57:34
    Bloggadress: http://ellirk.blogspot.com
  • Cornelia säger:

    indeed

    2010-11-01 | 21:51:27
  • ida säger:

    Otroligt fina bilder!!

    älskar dina foton på våra cupcakes, du gjorde de vackrare än de var i verkligheten! (som endast en skicklig fotograf kan) <3



    puss



    ps

    gillar bilden på mig. mycket ------- smickrande

    2010-11-02 | 19:23:29
    Bloggadress: http://isislilithstorm.blogg.se/
  • ida säger:

    Otroligt fina bilder!!

    älskar dina foton på våra cupcakes, du gjorde dem vackrare än de var i verkligheten! (som endast en skicklig fotograf kan) <3



    puss



    ps

    gillar bilden på mig. mycket ------- smickrande

    2010-11-02 | 19:24:41
    Bloggadress: http://isislilithstorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här: