Cornelia Andersson

En fredag jag gillade

Kategori: Foton

Jag har chillat med Arvid och Lucas. Sett Centralskolan, spelat Guitar Hero, gjort världens bästa snögubbe, vandrat till sjukhuset (lekt och käkat mackor, juice och en bit av en kaka). Sen värmt mig i hans sovrum framför Himym och FB och nu sitter jag här och kollar på när lillebrorsan spelar Assassins Creed 2. (Y)
.
Och juste, det är vinter ute. Jag tycker det är otroligt mysigt :)
.
Jaa alltså Lucas är inte sådär äcklig som han ser ut, han är inte seriös på bilden. Tror inte Arvid är seriös heller. Det roliga är att jag är seriös. Den bju ja på
.

Kommentarer

  • Lucas säger:

    Alltså du måste ju nästan skriva att vi var oseriösa med vår pose, annars kanske folk tror att vi är några äckel

    2010-10-23 | 01:37:03
  • Anonym säger:

    Du ser otroligt nöjd ut.

    2010-10-27 | 10:48:47
  • Cornelia säger:

    Anonym: Man hade just spenderat en halvtimme på den där snögubben, klart som fan att man är nöjd!

    2010-10-27 | 12:41:05

Kommentera inlägget här: