Cornelia Andersson

Fever

Kategori: Foton

.
Det är alltid svårt att veta vilket intryck man ger, hur man verkar för andra. Det är svårt att kontrollera om man vill ha rätten att uttrycka sig fritt och säga precis vad man vill säga, för då måste man sorla bort nästan hälften av allt det på grund av vilka signaler det sänder. Men ibland, när det verkligen spelar roll, måste man såklart lägga band på sig själv och tänka igenom vad man skickar ut i det allmänna rummet. Önskar jag hade tänkt på det för två år sedan. Suck.
.
.
De två här under har Ida fotat
.
.
.
Nu dör min dator, jag som hade planerat att vara uppe hela natten can suck it för jag hittar inte min laddare. Universal slap I guess.
.

Kommentarer

  • Rubenjessica säger:

    I AM HAPPY TO BE HERE IN THIS GUESTBOOK LEEP ALL YOUR GOOD WORK MOVING OK.

    2010-12-22 | 17:31:19
    Bloggadress: http://rubenjessica.blog13.com

Kommentera inlägget här: