Cornelia Andersson

Lista

Kategori: Foton

1. vad heter du? Cornelia Andersson
2. vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Ville heta Jasmine när jag var liten. Heldst ngt på M om jag får välja.
3. vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Vet inte. En man som såg mig som liten tyckte att jag såg ut att heta Persika.
4. vilket stjärntecken är du? Våg
5. vilken årgång är du? 1993
6. vart bor du? Umeå
7. bott utomlands? Aldrig
8. flyttat antal gånger? Nej
9. vart skulle du vilja bo? Umeå. Men jag ska bo i Gbg när jag ska gå på HFF där
10. vilken skolklass? MP2A
11. vad vill du bli när du blir äldre? Fotograf

.

1. hur lång är du? 1.73 kanske?
2. hur mycket väger du? Jag har inte haft en hel våg på ett tag men senast jag kollade låg min BMI ungefär i mitten, kanske två steg närmare underviktig.
3. hårfärg och frisyr? Det ser ni ju överallt, behöver ja knappast beskriva.
4. ögonfärg? Mörkbruna
5. mest nöjd med? Mina läppar och ögon
6. minst nöjd med? Åh, vikten på senaste. Men det åtgärdas as we speak.
7. skostorlek? 40/41
8. glasögon? Nej
.
1. filmer? Massor. Star Wars, de äldre, Tomb Raider, Bondfilmerna, ngra komedier. Ni fattar, massor.
2. låtar? Just nu All I know och bed intruder song
3. årstider? Allt är ju mysigt och allt är sämst. Sommar = för mycket insekter = flest negativa grejer. Hatar insekter.
4. mat/dryck? Massor med vegetariskt och blåbärsproviva just nu

5. djur? KATT, speciellt min katt
6. färg? Röd när jag var liten
7. parfym? Vet inte var märket är men jag fick den av Ida för ngra år sedan, den är dock slut </3
8. tv-program? 70's, Firefly, anders och måns, MASSOR
9. ämne i skolan? Foto och engelska

10. sysselsättning? Fota, dansa, spela piano, hänge med vänner

.
1. vad använder du just nu för jacka? En grön jag fick av Cleo för ngra år sedan, eller en stor dyr från Paris när jag klär mig extra fint.
2. vad använder du just nu för skor? Svarta trasiga utan-märkes-kängor
3. favoritfärg på kläder? Svart fungerar ju alltid, annars passar brunt och vitt mig bättre men har fler snygga svarta plagg.
4. favoritmaterial på kläder? Mjuka material ofc. Älskar det tyg som är genomskinligt i ränder, kan inte riktigt förklara men det äger iaf.
5. vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Åh. Snygga jeans i rätt storlek och allmänt snygga kläder.
6. favoritaffärer Kupan... Köper knappast kläder på andra ställen så
7. för ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? Nästan inget, ska spara hela detta år så det blir absolut nada. Gått på 300 kronor den här och förra månaden, men det har bara varit på nödmat på stan och att köpa rätt grejer till just mig typ vegetarisk mat och havremjölk. 
8. favoritmärke? Cheap Monday äger.
9. vad har du för byxstorlek? Alltso, vet inte riktigt men senast jag provade vare typ 27/32 eller ngt
10. vad har du för tröjstorlek? Kanske S om det ska sitta tight, eller XS om det ska sitta bra. 

.
1. stort, litet eller mitt emellan? Så litet, men jag ska sätta in en dubbelsäng som går från vägg till vägg så det kommer äga.
2. vilken färg på tapeterna? Just nu gräddvita med blommor på men jag ska måla rummet grått.
3. vilka färger går rummet i i övrigt? Det byggs om just nu, men jag ska ha grå väggar och ett svart skrivbord från IKEA
4. favoritmöbel i rummet och varför? Sängen som vi ska sätta in för den kommer vara så jävla mysig
5. vad vill du ändra där inne? Färgerna och ta bort alla småsaker så jag kan fota sönder där inne. Rum för rekvisita liksom
6. vad har du där inne av följande:
a) tv? NO
b) video/dvd? NO
c) dator? NO
d) stereo? NO
e) telefon? NO, eller min mobil
7. vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? Grannens villa och ÖK
8. vad gör du oftast i ditt rum? Sover och fotar från och med nu. Just nu städar jag bara där inne
9. vem förutom du brukar sova i din säng? Ingen, utom mina katter 
10. favoritpryl i rummet? MEN SÄNGEN. Eller jag har en awesome draklampa från Inda import <3

.
1. vad heter din morfar? Han är död thanks for asking
2. vad har du i din:
a) jackficka just nu? Inget alls.
b) skolväska just nu? About a boy, Lord of the flies, börsen, papper om fotouppgift
c) handväska eller liknande just nu? Har ingen, jag är en man
3. vad är du beroende av? Min dator och internet, min kamera och mina ben. Och socker
4. vilket land kommer du i från? Sverige
5. vilken sorts lypsyl använder du? Lol wut. Jag är en man sa jag ju
6. vad tror du på? Vilken bra fråga -.- Jag vet inte ingen tro gör sinne ändå så inget
7. vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? INGEN
8. vad köpte du senast? Hora. Tror det var dinkelmjöl och solrosfrön till mitt bröd

9. har du nåt husdjur? Ja, tre katter
10. vad bor du i? Villa
.
plånbok: En brun läder
tandborste: Ljublå/silvergrå
smycken: Wat. Tusen
solglasögon: Fula fake och ett par awesome röd/svarta
underkläder: Varför undrar ni/du det? Du kommer ändå inte få se dem. OVÄRT
nagellack: Svart som försvinner efter en halv dag </3

.

Jag är såhär less just nu

.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: