Cornelia Andersson

Why did we ever start

Kategori: Foton


Kvällen spenderades med Bea, Marc och Cleo, bland annat, och vi spelade in några scener till Cleos nya musikvideo! Det var jätte roligt, kändes väldigt proffsigt och var bara allmänt härligt. Nu ska jag dra till sömnens land och imorgon till Midgård men efter det, vet ni var jag ska då? Paris. Baff, nu sprängde jag era hjärnor. Jag drar till jordens vackraste land, skippar skola och allt. Ha det så bra här hemma losers, själv ska man ut och blir brun och glad igen. Det här inlägget hamnade i en helt annan rikting än jag avsåg. Jag ber om ursäkt om jag lät otrevlig jag är bara väldigt exalterad och har elak humor. Ni får ha det så bra i Sverige, verkligen. Hej då!

Ja, det där är jag när jag säger hej då med min bästa mupp-min. J/K. gå in här så hittar ni honom: http://marcpma.com/

Byee!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: