Cornelia Andersson

Dagens fundering

Kategori: Foton

Blir ens tjejkompisar obekväma om man säger att man är lesbisk? (eller jaaaa bi blireju men ah, man kan nog ofta känna att man har en viss önskning, "riktning", under olika tider i sitt liv) Tycker tjejkompisarna att det blir obekvämt, tror att man är intresserad av dem och så, blir det konstigt för att de är hetero, eller va? Jag tror jag hade blivit lite förvirrad själv faktiskt. 
Sen undrar jag också hur i helvetets helvete man ska veta om någon är homosexuell? Känns inte som något folk skryter med, eller säger högt, och man kan inte heller alltid kolla på och utesluta/dra slutsatser med informationen om deras tidigare kärleksrelationer för att ja. man ändras ju. Får väl fråga eller något. Fan vad skumt
.
Med det sagt vill jag lägga in en bild jag hittade åter igen, denna gång via Annas blogg, som är fotograferad av älsklingsLana
.
.

Kommentarer

  • Mathilda säger:

    Hah, det känns som om alla mina vänner är lite gay nuförtiden ;) men det är ju bara roligt ^^

    2011-02-27 | 14:10:35
    Bloggadress: http://rikardsbetraktelser.tumblr.com
  • Klara säger:

    svar: Tack! Vore uppskattat! Jag älskar bulgur och cous cous, egentligen allt som är "litet" hehe alltså som ser ut som frön typ. Så något i den stilen kanske!

    2011-02-28 | 11:49:11
    Bloggadress: http://klarabloggen.blogg.se/
  • Amanda säger:

    fast nu för tiden är det ju väldigt vanligt med folk som skryter över att dom är bi/homo

    2011-02-28 | 13:23:53
    Bloggadress: http://afterglow.blogg.se/
  • Luc säger:

    Jag tror faktiskt att de flesta är lite bisexuella och inte skulle ha något emot att t.ex. kyssa en av samma kön. De flesta har nog bara problem med att bejaka/acceptera det.

    2011-03-01 | 14:31:23

Kommentera inlägget här: