Cornelia Andersson

Fearless

Kategori: Foton

Ja hej! jag har haft lov och jag har ett liv så som min nyligen återigen till Frankrike förlorade kärakära vän Mathilda sa: över jul bloggar man inte, då har man ett liv. Det är så sant så sant. Ska kolla om det går att lägga upp några bilder här annars får det vara. Min bärbara har kraschat så jag försöker använda vår Mac, inte för att jag inte kan med Mac jagärjufaktisktuppvuxenmedensånhär*, men den har inte Photoshop (DÖDA). Det går inte så smidigt.

*
.
På nyår låg jag hemma och sov med kattungar och Sound of music på tvn. Härligaste timmarna år 2010 var det kan jag ju lugnt säga!

.
Vi inredde hela köket med ljusljusljus och spelade kort, när alla kommit hem från stan år 2011

.
Sedan har jag fotat i Gamlia åt Mathilda

.

.

.
Bilderna är ju då oredigerade eftersom jag inte har Photoshop här och ja, don't judge. Kameror fotar inte riktigt skarpt riktigt någon gång såatteh
.

.
Jag har spenderat en stor del av mitt lov med denna lilla och syskonet till denne. De är helt underbara <3

Kommentarer

  • ida säger:

    Väl talat!

    meeeer updatering! du gör min dag ju!

    2011-01-11 | 00:46:07
    Bloggadress: http://isislilithstorm.blogg.se/
  • Klara säger:

    <3 katttungar!!!

    man dör ju när de somnar på en, det är en speciell känsla <33

    2011-01-11 | 05:47:42
    Bloggadress: http://slowtard.blogg.se/
  • Mathilda säger:

    ÄLSKAR bilderna från Gammlia, de håller mig levande.

    KRAMAR!!!

    2011-01-12 | 12:33:44

Kommentera inlägget här: