Cornelia Andersson

Oh misery, a place in me

Kategori: Foton

.
.
.
Kvällen spenderades ofrivilligt lyssnande på minst ett album av Broder Daniel. Jag har nu en halvt utarbetad formulering av min åsikt kring deras musik: Det låter som att de skämtar. Och jag förstår inte hur man kan vara seriös med den musiken. Låter som några som driver med folk som mår dåligt och liknande. Orkar inte kunna engelska, har överöveröverdrivna texter och så. Jag blir irriterad när jag hör dem för jag blir provocerad, tror att de driver med mig. Inte okej.
.

Kommentarer

  • kasper säger:

    det är KÄNSLA okej

    2011-01-19 | 21:28:07
  • kasper säger:

    DU ska

    2011-01-19 | 21:29:33
    Bloggadress: http://thenightshift.blogg.se/
  • amanda säger:

    hahahah det är ju precis det som är grejen med BD! Perfekt förklaring av deras musik, fantastiskt

    2011-01-20 | 13:32:43

Kommentera inlägget här: