Cornelia Andersson

Onsdag

Kategori: Foton

Dagens mest förvirrande ord: "Han är en eldare. Du vet vem CD är eller hur?"
Dagens finaste ord: "Puss. I love you ( blir glad å stolt när jag tänker på dig!)" Ibland är man riktigt glad att mor lärt sig smsa 
Dagens mest taggade: Sommaren, sommaren med Ida, Ida
Dagens minst taggade: Mitt hål från 09.25 - 12.40
Dagens bästa: håller på med ett skolarbete som faktiskt intresserar mig!
.
Till detta vill jag visa en fin bild på hur ostekig jag är när jag är sjuk och på promenad i skogen.
.
.

Kommentarer

  • ida säger:

    Nej men så himla himla fint!



    Allt!

    spec. att du taggar urkult (<3<3) och att din mamma smsade så himla fint. ååh :')

    2011-01-26 | 15:44:47
    Bloggadress: http://isislilithstorm.blogg.se/
  • hheeh säger:

    eldare xD

    2011-01-30 | 19:27:31
  • Nils Ljung säger:

    Även om jag inte älskar din frisyr så mycket, så ser du grymt söt ut där, håret är perfekt också.

    2011-02-06 | 23:02:14
  • cornelia säger:

    Duh

    2011-02-07 | 09:10:14
    Bloggadress: http://hansgustav.blogg.se/

Kommentera inlägget här: