Cornelia Andersson

Alldeles för tråkigt har jag

Kategori: Foton

ÄRLIGHET:

Hur många har du varit riktigt kär i?:
Sju
Vad tycker du om kärlek?:
Vet inte. Behövs helt klart, men den är inte allt har jag märkt
När kramade du någon sist?:
Halv sex imorse
Saknar du någon speciell person?:
Farfar och pappa
Har du svårt för att bli kär?:
Vet inte! 
När kysste/hånglade du med någon sist?:
Igår
Ångrar du det?:
Nope
Är du singel?:
Mmm
När fick du senast en komplimang?:
Igår, haha
Har du hånglat med någon av samma kön?:
Den första jag hånglade med var en tjej

HAR DU NÅGONSIN

Varit medvetslös: Inte vad jag vet 
Hånglat med nån riktigt ful:
Alltså okej, det här var askul! Jag gjorde den här listan 2010, och då svarade jag: "HaH ja tyvärr. Sockerpiller är inte att leka med"
HAHAHHA! Ja, det är kul om man fattar grejen. Jag tyckte det var jätteroligt! 
Om jag ska svara igen så nej, det har jag inte! 
Hånglat med fler än 5 pers:
Oh ja
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll:
Japp japp
Gjort något riktigt dumt:
Klart! Mest hela tiden, egentligen
Gjort något du verkligen ångrar:
Ofc!
Varit nykter på nyårsafton:
Alltid! 
Åkt ambulans:
Faktiskt! Efter en bilkrock! Draammaa
Gjort nåt olagligt:
Inte överdrivet, men jag minns inte riktigt
Blivit polisanmäld:
Nej det har jag inte
Fått din mamma att gråta:
Oj, det hoppas jag verkligen inte! Men man vet aldrig
Slagit ner någon:
Hade ägt
Skämts över dig själv:  
Japp!
Sagt jag älskar dig och menat det?:
Vad sorgligt det varit annars!

Tar du droger? Nej
Dricker du?
Nej
Vilka kläder sover du i?
Trosor
Vad hatar du verkligen?
Haha en massa saker!
Varit kär?
Det har jag redan svarat på!
Har du varit kär i någon du inte haft chans på?
Hahahha oj! 90% av fallen typ, 99
Är du ensam nu?
Japp!
Vill du gifta dig?
Ingen aning! 
Vill du ha barn?
Ingen aning! Antar väl det


SENASTE PERSONEN SOM
Sov i din säng? Har ingen!
Såg dig gråta?
Några random grabbar på gatan häromveckan. Aspinsamt! 
Fick dig att gråta?
Jag själv typ
Du delade en cigg med?
Tände en åt Ebba i somras, om det räknas
Du gick på bio med?
Syrran, mamma och mormor. Vi såg Palme, asbra film! 
Skällde på dig?
Nån minihund på haga igår

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU
Gråtit?
Nope
Kramat någon?
Mm
Pussat någon?
Mm

Ha
ft sex? Mm
Köpt någonting?
Tuggummi
Sjungit?
Japp!!
Saknat någon?
Farfar och pappa! Så ja

Varit full? Nää

 
Lägger in meningslös bild som jag av någon anledning tog när jag pratade med Ebba i telefon. 

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: