Cornelia Andersson

Die inside these arms

Kategori: Foton

Jag har inga bilder att visa för jag sitter på en gammal pc, utan att riktigt veta varför. Jag har skollov som snart är över, och imorgon ska jag hämta mina saker ur mitt ex lägenhet. Det är lite knepigt. 

Startade Iron and Wine och kom att tänka på att jag egentligen planerade att ha fotosession med en gammal vän under lovet. Ogillar bra planer som man glömmer att göra till verklighet. 

Idag har jag och Ebba och Bea varit hemma hos Marc och lekt med Elliot. Det var superkul! Vi byggde lego och bakade pepparkakor. Elliot och Marc busade och klädde ut sig till spöken och hela kalaset. Jag tycker att man alltid borde hänga med barn lite då och då. De kan faktiskt ta ner en på marken och få en att känna av vad som är viktigt här i livet. Man får känna på lite äkta kärlek och hängivelse, tillit och glädje på en helt annan nivå än den som vuxna delar med sig av. Barn är det finaste vi har! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: