Cornelia Andersson

Firth of fifth

Kategori: Foton

Idag har jag sprungit omkring och fotat, jobbat hårt framför datorn på skolan, smsat om fina utklädnader och så vidare. Nu lyssnar jag på Genesis med Ebba, taggar att åka till Stockholm i februari och hänga med min pappa och vår kära vän Anders, musikskribenten. Det är inte hans enda personlighetsdrag dock. Han pratar en massa också! Men mest om musik, såklart. 
Sen kände jag mycket för att bombardera er med bilder på mig när jag har på mig min fina skjorta som jag köpt av Ebba (men inte betalat ännu) Den är väldigt mjuk! Den är lite I'm a lumberjack and I'm ok, I sleep all night and work all day. Och det stämmer ju nästan
 
 
Den där sista posen är inte löjlig, det har jag lärt mig på the studio. Återkommer imorgon med bilder där jag ligger på ett spegelbord och posar. Det är inte heller löjligt, har sett att jättemånga haft sådana facebookbilder. 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: