Cornelia Andersson

Lista igen

Kategori: Foton

Namn: Cornelia
Piercingar: Har haft, men inte längre 
Tatueringar: Inga, men jag ska tatuera mig den 12e december!
Längd: 170 typ
Skostorlek: 40 typ
Hårfärg: Mörkbrun
Fräknar: Inga, sorgligt nog
Motto: What, vem har motton?
Önskar du att du bodde någon annanstans?
 Island. Men det blir av senare, det ska jag se till 
Tycker du att du är attraktiv? What inte vet jag
Vilket schampo använder du? Inget! 
Vad är du rädd för? Läskiga saker
Gillar du berg- och dalbanor? Ja fett spännande! 

Senaste…
Filmen du hyrde? The rum diaries
Filmen du köpte? Ingen aning, troligtvis ingen
Låten du hörde: http://www.youtube.com/watch?v=8s5hl1ULTbg
Låten du laddade ner?
 Mina och Marcs nya, men det räknas kanske inte för det var via sprend hahaha
Personen du ringde? Ebba! 
Personen som ringde dig? Ebba! 
TV-program du såg? Ngt tävlingsprogram med Filip och Fredrik
Person du tänkte på? Phil Dunphy, ofc! 

Favorit…
LåtBjörk – It's Oh So Quiet
Sak att göra: Resa, spela musik, teckna, fotografera
Sport: Vet inte, kanske skidskytte, det imponerar mig att folk orkar 
Kläder: Har en väldigt fin musse pigg-tröja
Film: The sound of musik, utan tvekan! 
Serie: FIREFLY!!!

Har du någonsin…

Gråtit över en pojke? Jag har gråtit över tre, på grund av fler men det är nog inte samma
Gråtit över en flicka? Inte över, men på grund av 
Ljugit för någon? Oh ja
Varit i slagsmål? Knäade en kille i skrevet på sexård. Det hade kanske kunnat leda till någon cool badass-streak men tyvärr inte. Men den dagen kommer skulle jag tro.
Blivit arresterad? Nope
Träffat någon från internet IRL? Hahaha 

 

Antal…
Gånger du varit kär? Förälskad = Tusen. Kär = Sju 
Gånger ditt hjärta brustit? En gång
Hjärtan brustet på grund av dig? Oj det vet jag inte. Skulle väl inte tro att det hänt men det är inte för att jag är snällast på jorden utan mer av en jantelags-grej/självvärdesgrej
Tjejer du kysst? 8, kanske fler 
Gånger ditt namn varit med i tidningen? Aldrig

Senaste…
Boken du läste? The curious incident of the dog in the nighttime
Personen du fick e-mail av? Eva i min klass
Personen du fick brev av? CSN
Personen du fick sms av? Freyr 
Gången hela din familj åt middag tillsammans? Ikväll
Saken du köpte? Cigg åt Ebba

Kommentarer


Kommentera inlägget här: