Cornelia Andersson

Är på riktigt uttråkad nu, en till lista (sorry)

Kategori: Foton

 
1. Hur gammal är du? 19, 20 i okt
2. Hur gammal känner du dig? 17 släppte inte riktigt
3. Vad har du gjort i dag? Åkt från Kasa, promenerat, ätit mackor, spelat piano, sett Skins
4. Vilken film såg du senast? Gigantic. 
5. Sommar, höst, vinter eller vår, vilken föredrar du? Varför? Höst = Vackrast i hela världen, men Sommar = total jävla lycka
6. Är du besatt av någonting? Kanel. Srsly 
7. Beskriv platsen du befinner dig på just nu? Det är mitt sovrum, ett rum med dubbla sängar och dator. En stol med gethuvuden. 
 
8. Nämn tre saker som man kanske inte vet om dig? Eh, jag har en massa konstnärer  släkten och alla i min familj kan tecka men inte jag. Är naturally hög så jag har fett kul när andra har tråkigt och stört kul när andra har kul. Har varit ätstörd i snart fem år nu men det är slut med sånt nu och jag har börjat träna och så. Det är ingen biggie, tycker folk borde säga sånt oftare. Så blir det en mindre grej. Tycker vi alla ska enas och säga att vi äger och skylla på media för att den gör oss dumma i huvudet. Så. Klappat och klart  
9. När vaknade du i dag? Runt åtta kanske, eller sju kanske. Vet inte, Hermans alarm.
10. Vilken är din favorithögtid? Det var jul. Men nu vet jag inte. Kanske påsk, ska kolla hur det blir i år. 
11. Om du fick beskriva en perfekt dag, hur skulle den då vara?
Imorgon kommer bli perfekt. Men jag tror att jag skulle vilja i Paris i alla mina vänner och gå på klubb och fina caféer och museum och det vore en perfekt dag.  
12. Vart i världen skulle du vilja befinna dig just nu? I en fin stad, typ Berlin (har jag hört), i en lägenhet som jag och Herman hade tillsammans. Vit ska den vara. 
13. Nämn en plats i världen du besökt som du aldrig vill återvända till? Vet faktiskt ingen. Kanske något skitigt ställe i Sverige som jag glömt bort. Tobleronehusen fortsätter att göra mig besviken, så kanske den platsen. 
14. Hur vill du tillbringa din pension?
Hur i fjällen eller någon annan cool plats. Stor flygel, stor harpa, kung ungar och barnbarn och livet livet livet livet
15. Vad lyssnar du på just nu? Public Service Bomber
16. Har du någon gång brutit ett ben? NEj bara en spricka i handleden
17. Vilka fem saker vill du inte vara utan i ditt skafferi/kyl?  KANEL. Sen vet jag inte. Gillar att ha linser, vegansk yoghurt, minimorötter, ajvar och knäckebröd
18. Vad är du på för humör just nu? Trött och i brist på bra omdöme är jag rädd
19. Vilka världsdelar har du varit i? Europa
20. Snarkar du? Hah, ingen jävla aning. Det beror på hur jag ligger med huvudet, så det händer väl. 
21. Vilka yrken har du provat på? Fotograf, volontärgrejer så typ artistkanslipersonal och målare och massa random jobb på Urkult. 
22. Hur går du helst klädd? Klänning, strumpbyxor och knästrumpor. 
23. Vilket stjärntecken är du född i? Våg! 
24. Vilket är ditt favoritgodis? Gillar inte plockgodis längre. Helst dricker jag red bull. Men typ chips
25. Vad sa du senast? "Swallow that sentece before it explodes" 
26. Vilket var ditt bästa ämne i skolan? Matte när vi hade ekvationer. Eller ngt där man bara satt vid Photoshop
27. Vilken är din favoritaffär? den här som jag hittade i Paris och fotade för att den är så vacker. Se säljer sjuka bakelser
28. Vad har du i dina fickor? Vet inte, nya jackor jämnt. Har allt i ryggan. Nycklar med ett eiffeltorn, bindor och tamponger, en bh och ett par trosor, solglasögon. Det är det som är där i just nu. 
29. Vad köpte du senast? En tröja som är guldfärgad. 
30. Hur många gånger har du flyttat? Nunna 
31. Om du var fast ensam på en öde ö, vilka tre saker skulle du ta med? Knivjävel, skitstort paket tändstickor, ett tält.
32. Är du morgon- eller kvällsmänniska? Kväll! Den har så många tomma timmar, då man egentligen ska sova och det är egentligen natt men aja. Det är kung iaf
33. Senaste filmen du såg på bio? The Hobbit <3 <3 <3
 
34. Har du blivit sydd någon gång? Nope. Är inte en docka.
35. Vad åt du till frukost?  Knäckebröd
36. Hur såg ditt liv ut för tio år sedan? Gick i lågstadiet. Hade massa killkompisar och olika pojkvänner och ägde Sandaliden. Golden days, man.  
37. Vem gjorde senast något extra speciellt för dig? Herman, hela tiden. För att nämna något; han värmde mina fötter med händerna igår (fast jag sa att han inte behövde) och det var underbart. 
38. Vart lägger du din mobiltelefon när du sover? Vid fotändan av min säng mellan två madrasser
39. Vad var det sista du åt? En macka
40. Är du blyg? Om jag är nere eller tror att jag inte är önskad där jag är
41. Vad heter du i andra namn? Nanna
42. Har du varit med om en bilolycka? Japp! Inte en så superstor, men jag fick åka ambulans det var kung
43. Vilken är den roligaste träningsformen? Att träna med killar som försöker imponera på en. Svinkul! 
44. Har du några husdjur? Ja jag har en badass katt som klöser hundar 
45. Vill du gifta dig? Tror väl det 
46. Var växte dina föräldrar upp? Ume och Skeå
47. Har du någon gång ringt polisen? Ja på Ersboda flera gånger. Skitplats.
48. Har du svenskt ursprung? Jappjapp
49. Har du, eller har haft, något smeknamn? Coco (bästa), Cocobello, Cornelis, Corny (inte en favorit alltså). 
50. Vilka är dina största svagheter? Mina armar, om vi snackar rent fysiskt. Nu är de dessutom helt totalt paj och jag kan knappt ta på mig kläder, jackor och sånt. DRYGT! Annars är jag fett skygg när det gäller att bjuda in mig till grejer som jag tror att folk inte vill ha mig på och har lätt att känna mig dissad. Sen är jag säkert dålig på en massa saker men jag vet inte vilka de sakerna är. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: