Cornelia Andersson

Lista bitches

Kategori: Foton

När vaknade du imorse?
Hmm, halv nio. Gick upp halv tio (typ)

Vad var det första du tänkte när du vaknade?
Tänkte "Nejju!" för jag drömde att jag skulle äta pizza med pizzasallad och brie-ost


Har du ringt nån imorse, vem och vad sa ni?
Näeh! Pappa ringde och frågade om jag skulle med till Marc, men jag sa att jag var i Kasabasa (sant)

Vilket humör är du på?
Nöjd! Lycklig och nöjd

Har du ont någonstans?
Ja! Som fan i armarna, som jag haft i typ tre veckor nu! Börjar bli jävligt less. Och nacken nu också, mums.


Om du fick välja vad som helst att äta just nu, vad är du då sugen på?
Lite chips typ, eller digestive doppat i té egentligen. Men om jag var på affären skulle jag köpa chips.


Vad köpte du när du drog ditt kort senast?
Bussbiljett till Kasa! 

Vilken var den första hemsidan du gick in på på internet?
Idag? Eller någonsin? Idag var det Google, men sen direkt till Adobe.com


Vad ska du göra ikväll?
Hänga med Herman när han spelar Skyrim, kanske fika och se my little pony! <3

Vilken är den första låten du sätter på idag?
Particle man med They might be giants, orkar inte länka men lyssna den äger! 


Vad tycker du om din blogg?
Haha den är sämst fattar inte att 20 pers läser typ! 

Vad gjorde du för exakt en vecka sedan, den här tidpunkten?
Ah! Inte fan minns jag, typ exakt samma sak skulle jag väl tro! 

 

Tror du att du kommer få en komplimang idag, för vad?
Ja Jögge sa att jag jobbade bra med PDFen och herman sa att jag är bäst för att jag masserade hans axlar :D

 

När fotade något senast, och vad?
Fotade soldränkt bilväg igår! 


Har du gjort av med pengar idag, på vad?
Haha nej varit i Kasa hela dan, finns fan inte en affär så långt ögat kan nå! 

Om du sträcker ut ditt ben rakt ut, vad snuddar du vid då?
Ett vardagsrumsbord, vanligtvis en 360dosa också

Vad har du på dig idag?
Sammetsthigts, greklandsklänningen och greklandstrjocktröjan <3 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: