Cornelia Andersson

Lista igen

Kategori: Foton

Senaste

Låt du hörde: Run from the cops

Film du såg: Första halvan av gamla Tron, mums! 

Mat du åt: En macka

Kram: Herman

Puss: Någon helt annan, antagligen

Känslan: Kissnödighet

Bråk: Minns jag ej, tbh. Länge sen. Så går det när man inte bråkar med sin bf för att han faktiskt är en bra pojkvän, för omväxlingens skull! 

Resa: Sthlm på nyår! 

Glädje: Såg söta bilder, blev glad

Längtan: Imorgon 

Dröm: Att jag skulle äta pizza med pizzasallad på, och brieost. Urch vad äckligt

Personen du träffade: Mathilda Stenmark

Person du pratade i telefon med: Mamma typ 

Personen du fick sms av: Herman

Gången du var utomhus: Imorse 

Gången hela din familj åt middag tillsammans: En del av den åt hos mormor förra helgen

 

Antingen-eller-frågor:

Storstad eller landet: LANDET! 

Hamburgare eller pizza: Eh, pizza I guess eftersom jag inte riktigt kan äta det

Kött eller fisk: God firre, eller gott kött. Int fan vet jag

Hund eller katt: KATT FÖR FAN

Aftonbladet eller Expressen: Vet att det är en höger/vänster sida här men vet inte vilken som är vilken och har aldrig läst en i hela mitt liv så jag har ingen åsikt

McDonalds eller MAX: Gillar inte donken, men de har god ceasar sallad. Men alla säger ju att Max äger så

Vin eller Öl: Öl = inte så gott Vin = effektivt med ger mig halsbränna

Charter- eller skidsemester: Aah, inte varit på någon av dem

Sverige eller Utlandet: Fjällen alla gånger, MEN jag är sugen på utlandet

Sport eller nyheter: News News News

Hockey eller fotboll: Inget thankyouverymuch

Ljushåriga eller mörkhåriga killar: Brukade tycka mörka, men det spelar ingen roll längre, senaste två var blonda så jag har helt klart kommit över den obsessionen

Sommar eller vinter: Sommar!!!

.

Fem saker du alltid har i ditt kylskåp?
- Bregott typ
- Morötter
- Lågkalorisylt (för att provocera david)
- Vill ha vegan yoghurt där
- Vill ha soja dycker m chokladsmak där

Fyra saker du inte kan vara utan?
- Min familj
- Min bf 
- Mina... ben?
- Mitt hjärta

3 saker du inte kan äta?
- Laktosgrejer i stor mängd
- Vitt bröd och sånt skit
- Oliver

Två saker som gör dig glad
- Min bf
- Min lilla ponny vänskap är magi

En sak du gör oftast flera gånger i veckan
- Spelar piano / flera gånger om dan egentligen

Kommentarer


Kommentera inlägget här: